Duinweide Investeringen N.V. is initiator en beheerder van vastgoedbeleggingsfondsen en belegt in kwalitatief hoogwaardige objecten, geselecteerd met een scherp oog voor vastgoed, locatie en verhuurbaarheid.
Wij vinden het belangrijk dat onze informatie en dienstverlening toegankelijk is voor iedereen, zodat in de basis iedereen kan deelnemen in onze vastgoedfondsen. Ook als u minder goed ziet, hoort, beweegt of begrijpt. Daarom hebben wij in deze verklaring opgenomen hoe u kan deelnemen aan onze vastgoedfondsen, in hoeverre wij nu al aan de eisen voldoen die zijn opgenomen in de Toegankelijkheidsrichtlijn en aan welke aspecten wij de komende periode nog verder werken.
Als u wilt deelnemen in één van onze fondsen, dan verloopt het proces in hoofdlijnen als volgt:
Informatie over nieuwe emissies in de vorm van een Prospectus of een Informatiememorandum, het Essentiële informatie Document (EiD) en fondsvoorwaarden stellen wij beschikbaar op onze website en kunnen vanaf daar worden gedownload. Desgewenst sturen wij u die ook per e-mail of per post toe. Daarnaast stellen wij periodiek kwartaalrapportages en jaarverslagen beschikbaar van de fondsen waarin u belegt via de Fondsinformatieomgeving in uw Mijn Duinweide account.
Wij hebben onze website getest op toegankelijkheid. Op veel punten scoren wij goed. Echter komen uit de test ook onderdelen naar voren die nog beter zouden kunnen. Het gaat dan onder meer om:
Deze verbeterpunten komt (deels) voort uit het feit dat de huidige website is geschreven in een code die inmiddels wat verouderd is, waarbij ook nog niet ieder interface-element nu al een eigen naam, rol of waarde heeft. Een aantal van de genoemde verbeterpunten zullen wij de komende periode al gaan oppakken.
Duinweide Investeringen blijft werken aan het verder verbeteren van de digitale toegankelijkheid van onze website en ons beleggingsportaal Mijn Duinweide. Wij volgen daarbij een aanpak van jaarlijkse toetsing. Deze toegankelijkheidsverklaring wordt daarom minimaal jaarlijks geactualiseerd en telkens wanneer er een grote wijziging plaatsvindt in onze digitale dienstverlening.
Mocht u tegen problemen aanlopen bij het aanmaken van een nieuw account in ons beleggingsportaal Mijn Duinweide dan kunt u altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Wij helpen u dan graag verder.
Kunt u onze website en/of uw Mijn Duinweide account niet goed gebruiken, of heeft u behoefte aan extra hulp, neem dan vooral telefonisch of per e-mail contact met ons op. Wij helpen u graag verder. En wij waarderen ook uw feedback.
Het altijd mogelijk om een afspraak op locatie of bij ons op kantoor te maken. Ons kantoor is ook toegankelijk als u iets slechter ter been bent. Wilt u liever een digitale afspraak? Dat is uiteraard ook gewoon mogelijk.
U kunt hiervoor contact met ons opnemen per e-email: info@duinweide.nl of telefonisch via ons kantoornummer: 088 – 222 0 222
Datum verklaring: 28 oktober 2025
Laat uw gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.