Vragen? Bel: 088 – 222 0 222

Toegankelijkheidsverklaring

Duinweide Investeringen N.V. is initiator en beheerder van vastgoedbeleggingsfondsen en belegt in kwalitatief hoogwaardige objecten, geselecteerd met een scherp oog voor vastgoed, locatie en verhuurbaarheid.

Wij vinden het belangrijk dat onze informatie en dienstverlening toegankelijk is voor iedereen, zodat in de basis iedereen kan deelnemen in onze vastgoedfondsen. Ook als u minder goed ziet, hoort, beweegt of begrijpt. Daarom hebben wij in deze verklaring opgenomen hoe u kan deelnemen aan onze vastgoedfondsen, in hoeverre wij nu al aan de eisen voldoen die zijn opgenomen in de Toegankelijkheidsrichtlijn en aan welke aspecten wij de komende periode nog verder werken.

Deelname in een fonds van Duinweide Investeringen

Als u wilt deelnemen in één van onze fondsen, dan verloopt het proces in hoofdlijnen als volgt:

  • U neemt hiervoor contact met ons per email, telefonisch of via het contactformulier op onze website.
    Om deel te kunnen nemen in onze Fondsen dient u in het bezit te zijn van een account (beleggingsrekening) in ons beleggingsportaal Mijn Duinweide. Mocht u nog niet over een account beschikken dan zullen wij u hiervoor de nadere instructie voor toezenden.
  • Het aanmaken van een account verloopt via een beveiligd gedeelte op onze website. Bij het aanmaken van uw account maakt u allereerst uw persoonlijke inloggegevens aan en vervolgens zal het portaal u vragen om uw persoonsgegevens in te vullen en de benodigde documentatie te uploaden.
  • Aansluitend zullen uw gegevens worden gecontroleerd, volgt het clientacceptatieproces (CDD-beleid), en zullen wij uw account activeren. U ontvangt hier vanuit het portaal een geautomatiseerde e-mail over.
  • Vervolgens zult u van ons t.b.v. uw deelname een ‘Verklaring van deelname’ ontvangen inclusief de betaalinstructie.
  • Na ontvangst van de door u ondertekende verklaring en uw betaling van uw deelnamebedrag zullen wij uw deelname verder in behandeling nemen.
  • De formele toewijzing van participaties vindt altijd op de 1e dag van de maand plaats en wordt doorgaans rond de 2e werkdag verwerkt in de beleggingsportefeuille van uw Mijn Duinweide account. Na de verwerking plaatsen wij het mutatieoverzicht van uw beleggingsportefeuille en de ondertekende verklaring in uw account. U zult hier een geautomatiseerde e-mail over ontvangen vanuit het portaal.

Informatie over nieuwe emissies in de vorm van een Prospectus of een Informatiememorandum, het Essentiële informatie Document (EiD) en fondsvoorwaarden stellen wij beschikbaar op onze website en kunnen vanaf daar worden gedownload. Desgewenst sturen wij u die ook per e-mail of per post toe. Daarnaast stellen wij periodiek kwartaalrapportages en jaarverslagen beschikbaar van de fondsen waarin u belegt via de Fondsinformatieomgeving in uw Mijn Duinweide account.

Toegankelijkheidsvereisten

Wij hebben onze website getest op toegankelijkheid. Op veel punten scoren wij goed. Echter komen uit de test ook onderdelen naar voren die nog beter zouden kunnen. Het gaat dan onder meer om:

  • Het kleurcontract op een aantal pagina’s;
  • Nog niet alle items zijn sec met het toetsenbord te bedienen;
  • Bewegende/knipperende content moeten kunnen worden gepauzeerd;
  • Toevoegen van alternatieve tekst bij afbeeldingen.

Deze verbeterpunten komt (deels) voort uit het feit dat de huidige website is geschreven in een code die inmiddels wat verouderd is, waarbij ook nog niet ieder interface-element nu al een eigen naam, rol of waarde heeft. Een aantal van de genoemde verbeterpunten zullen wij de komende periode al gaan oppakken.

Onderhoud en actualisatie

Duinweide Investeringen blijft werken aan het verder verbeteren van de digitale toegankelijkheid van onze website en ons beleggingsportaal Mijn Duinweide. Wij volgen daarbij een aanpak van jaarlijkse toetsing. Deze toegankelijkheidsverklaring wordt daarom minimaal jaarlijks geactualiseerd en telkens wanneer er een grote wijziging plaatsvindt in onze digitale dienstverlening.

Contact met ons opnemen

Mocht u tegen problemen aanlopen bij het aanmaken van een nieuw account in ons beleggingsportaal Mijn Duinweide dan kunt u altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Wij helpen u dan graag verder.

Kunt u onze website en/of uw Mijn Duinweide account niet goed gebruiken, of heeft u behoefte aan extra hulp, neem dan vooral telefonisch of per e-mail contact met ons op. Wij helpen u graag verder. En wij waarderen ook uw feedback.

Het altijd mogelijk om een afspraak op locatie of bij ons op kantoor te maken. Ons kantoor is ook toegankelijk als u iets slechter ter been bent. Wilt u liever een digitale afspraak? Dat is uiteraard ook gewoon mogelijk.

U kunt hiervoor contact met ons opnemen per e-email: info@duinweide.nl of telefonisch via ons kantoornummer: 088 – 222 0 222

Datum verklaring: 28 oktober 2025

 

De AFM heeft op 19 juli 2013 aan Duinweide Investeringen NV een vergunning verleend voor het beheren van beleggingsinstellingen als bedoeld in artikel 2:65, eerste lid, sub a van de Wft.
© 2025 Duinweide Investeringen NV